Stap 1: Klantenonderzoek opzetten

Als startmeting kunt u met onze software op SUR-V.com zelf een professioneel klantenonderzoek opzetten. Op basis van uw organisatiebehoeften en budget kunt u zelf de mate van ondersteuning kiezen.

Voor het opzetten van een onderzoek kunt u gebruik maken van onze wetenschappelijke vragenlijsten en voorbeeld klantenonderzoeken.

Na het uitvoeren van een klantenonderzoek kunt u er zelf voor kiezen of u gebruik maakt van de advies- en interventiemogelijkheden binnen de CRM Optimizer.

Meer over klantenonderzoek

Stap 2: Advies op maat

De juiste interventies toepassen!

Op basis van uw resultaten kunnen wij een advies op maat geven. Wij geven advies over de interventies die u uit kunt voeren en zullen de inhoud van deze interventies met u bespreken.

Echter, u beslist vervolgens of u dit advies wilt overnemen, of dat u andere interventies wilt uitvoeren.

Zo houdt u zelf de regie over de ontwikkeling van uw medewerkers en organisatie!

Neem contact met ons op

Stap 3: Ontwikkelen van de organisatie

Bij elke interventie kunnen relevante modules worden ingezet om uw organisatie te ontwikkelen.

Onze modules bestaan uit diverse trainingen, scans, consultancy en persoonlijke coaching.

Met behulp van de relevante modules kunt u gericht aan de slag met de ontwikkeling van uw medewerkers en organisatie.

Wij bieden meer dan 20 modules

Stap 4: Resultaat

De CRM Optimizer laat uw organisatie beter presteren. Wetenschappelijk onderzoek toont de hieronderstaande resultaten aan:

Waarde van klant NPS